Altid fri fragt på alle ordrer over 999 kr. Undtaget SWISSTRAX

Looking for a Specific Product?

Our Services

Web Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Logo Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Web Development

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

VIEW ALL SERVICES

Shop Our Products

Hoodies

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

T-Shirts

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Jeans

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

BROWSE ALL OUR PRODUCTS

More of us

Customer Reviews

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Good Stuff We do!

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

More From Us...

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

EXPLORE CUSTOMERS STORIES

Salg & Leveringsbetingelser

Betaling
CARFREAK modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Paypal. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

CARFREAK bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
CARFREAK leverer på alle hverdage og ordrer pakkes hver aften kl. 22 til afsendelse dagen efter via GLS.

  1. . Virksomheden leverer alle solgte produkter og reservedele [leveringsbetingelse].
  2. . Virksomheden leverer alle solgte produkter, reservedele og tilknyttede ydelser så hurtigt som muligt. Ordrer indsendt inden kl. 22 vil blive pakket samme aften, medmindre der i ordren er varer der ikke er på lager. Du vil blive kontaktet direkte hvis der mod forventning skulle være restordrer som ikke fremgår på hjemmesiden.
  3. Kunden skal undersøge alle produkter, reservedele og tilknyttede ydelser ved leveringen. Hvis kunden opdager en fejl eller mangel, som kunden ønsker at påberåbe sig, skal den straks meddeles skriftligt til Carfreak. Hvis en fejl eller mangel, som kunden opdager eller burde have opdaget, ikke straks meddeles skriftligt til Carfreak, kan den ikke senere gøres gældende.
  4. . Hvis Carfreak forventer en forsinkelse i leveringen af produkter, reservedele eller tilknyttede ydelser, informerer Carfreak kunden om det og oplyser samtidig årsagen til forsinkelsen og ny forventet leveringstid.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Reklamationen dækker heller ikke fejlagtig brug af produkterne og Carfreak kan ikke stilles til ansvar for skader påført som følge af de købte produkter.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

CARFREAK
BIRKELUNDEN 46
7500 HOLSTEBRO

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion / Tilbagebetaling
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på jens@carfreak.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her —-

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, uden at åbne plomberingen på flaskerne.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, så håber jeg i hurtigst muligt tager direkte fat i mig. Kan vi mod forventning ikke nå til enighed, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: Jens@carfreak.dk

Denne hjemmeside burde spise cookies, men vi er på kur. Så det bliver ikke brugt til noget som helst andet end ordre relaterede emner. 

X
Min kurv
ØV!, din kurv er jo tom.

Ser ikke ud til at du har foretaget et valg endnu.